maandag 31 oktober 2011

Het hangt op de bank en het hoest !!




















Ja hoor daar hang je dan!! Balen....
Gisterenavond kreeg ik jeuk
Vandaag zit ik vol galbulten en die
zijn nog pijnlijk ook!!
Ik hoest me mijn longen uit me
lijf ... Vresselijk.....
Ben bij huisarts geweest en heb nu
een paar doosjes pillen .
En morgen is ook nog de grote
dag stoppen met roken....
Ik ben 6 jaar gestopt geweest en
ben 4 maanden geleden weer
begonnen toen ik in scheiding
lag dom dom dom !!!!!!

Het plaatje heb ik op internet
gevonden.
Allemaal een fijne week
Vanaf de bank
    Liefs Joke

7 opmerkingen:

  1. Hè, get...wat een pech,nou weer. En dan zulke vreemde klachten....Hoop dat die pillen snel gaan werken. En ik wens je ook veel sterkte met het stoppen van roken..misschien helpt dat hoesten nu wel een beetje daarvoor, ik bedoel..dat je misschien minder trek hebt.

    In ieder geval:
    Beterschap!!!

    Lieve groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zit achter de pc en wenst Joke heel veel beterschap :-)!

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joke, wat een vervelende situatie.
    hoop dat je hier mert de pillen snel vanaf bent en je de bank weer kunt verlaten.
    succes met het stoppen met roken.
    tuurlijk gaat jou dit lukken.
    liefs, trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gauw beter hoor, Joke...!!

    succes met het stoppen met roken!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé snel onder de wol en nu hopen dat je ook weer snel opknapt.
    Naar hoor Joke, ik gun je een betere tijd dan dit en hoop dat alles helemaal goed komt.

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap en succes met stoppen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even nog een klein berichtje van mij !!Ik wens je heel veel succes met het stoppen met roken Joke en van harte beterschap......
    lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen