zondag 9 oktober 2011

Voor mede bloggers.....

Speciaal voor me volgers waar
ik geen bericht kan plaatsen.
Is erg vervelend als je wil
reageren en het lukt niet.
Vandaar via deze weg:

Anita van alle mooie dingen
ik wil je nog even van harte
feliciteren met je verjaardag
en heel veel gezondheid!!
En wat een pracht bloemen!!!
Genieten maar....
Nog een fijne zondag
liefs Joke

Maia van het valkennest
Wat een mooie bloemen geweldig
genieten maar!!
En heel veel sterkte...
Nog een fijne zondag
Liefs Joke

Miranda van het schuurtje
Wat een mooie bij dragen
super !!
Ook nog een fijne zondag
liefs Joke

In den uylenbal
Wat leuk die uitleg
ik denk er nooit bij na .
Maar als je het zo leest
echt leuk!!
Fijne zondag
Liefs Joke

Lianne van Erfgoed
Maak het kamertje maar
niet te mooi dadelijk dan
komt het babytje al!!!
De kamers heb je super
mooi gemaakt .
Er straalt de liefde vanaf
waarmee het gemaakt is!!
Hou je !!!!
En nog een fijne zondag
Liefs Joke

Zo dat wou ik even kwijt
jammer dat het me niet
normaal lukt!!

Iedereen ook nog een fijne zondag
En lieve groetjes Van Joke
















Een zelf gemaakt bloemetjes
voor iedereen !!
Liefs Joke

14 opmerkingen:

  1. Voor jou is het natuurlijk spijtig dat je geen reacties kan plaatsen, ik kan er van meespreken. Maar wij genieten evenzeer van je blog hoor!
    liefs Liliane, hopelijk komt het snel in orde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je even op deze manier een berichtje plaatst, het is af en toe echt vervelend dat we geen reacties kunnen plaatsen, dit is toch al een half jaar zo, jammer hoor, maar jij maakt het op deze manier weer goed!!!

    Geniet Joke, de zon schijnt hier!!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief Joke dat je het dan zo op lost.
    Wel erg vervelend dat je niet kunt reageren.
    Ik heb laatst op een ander blog een oplossing gelezen maar weet dus nu niet meer waar?
    Aangezien ik toch nog steeds veel tijd heb omdat ik nog veel zit/lig zal ik het eens voor je op zoeken misschien heb je er dan wat aan.
    Ga eens even speuren voor je.
    Fijne zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Daar ben ik weer, na enig speurwerk heb ik het gevonden op het blog brocanteneo van Geke.
    Kijk even bij de reacties op haar blogpost van 3 oktober. Ze geven daar diverse tips.
    Ik hoop dat je er iets aan hebt.
    Geniet van je zondag,
    Lieve groet Maia

    Hieronder staat de link voor de site:

    http://gekebrocanteneo.blogspot.com/2011/10/kan-niet-meer-reageren.html#comments

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch jammer dat je niet op de normale manier kunt reageren Joke, wel zo leuk hoe je dat nu doet.

    liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je niet kan reageren, vervelend he.

    mooie foto trouwens.
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je op deze manier toch even laat weten mee te genieten van alle posten; bedankt. Ik hoop dat je blogprobleem snel wordt opgelost en je weer op de 'gewone' manier langskomt.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha wat een leuke manier om toch een reactie te geven. Ik had ook reactieplaats problemen maar die heb ik opgelost met de uitleg van creamutsje, bij mij werkte het.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer dat het nog steeds niet lukt maar dit heb je heel leuk opgelost Joke!!

    ik wens je een fijne week!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt lieve Joke voor je bloemetje......Maar war jammer dat het nog steeds niet lukt.....maar je hebt het probleem heel goed en op een leuke manier opgelost.
    lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke,

    Nu denk ik wel dat jij het was die bij mijn laatste post reageerde onder anoniem...omdat je niet normaal kunt reageren...maar als jij dat inderdaad bent,had je een vraag of een opmerking over de stof...

    ik heb daarover het volgende:

    De stof kun je via marktplaats bestellen...onder gobelin meubelstoffen....bij bob uitermarkt.....hij heeft erg mooie varianten gobelin.

    mocht je dat doen en de stof bestellen dan wens ik je alvast heel veel plezier ermee.

    lieve groetjes en bedankt voor je lieve reacties

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw 'anonieme' en lieve reacties komen gelukkig wel bij mij binnen hoor Joke! Ik dacht dat ik mij ook al als volger bij je had aangemeld, maar blijkbaar was dat niet het geval want gisteren heb ik deze post niet op mijn dashboard gezien. Maar ik ben nu bij je aangemeld en ik zag je post ook in mijn dashboard verschijnen...dat is dus mooi geregeld!!

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bewn wel blij dat je bij mij kunt reageren. Wat 'n vervelende toestand he Joke.
    Hoop dat alles snel opgelost gaat worden bij Blogger. En....wat een prachtig zelfgemaakt bloemetje!!!

    Wens je een fijne dag, liefs, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeiii..Joke,

    Nog een keer zo proberen;

    Op marktplaats;
    Meubelstoffen intoetsen dus nog geen bobelin..

    dan komt al heel snel het plaatje van die stof van mij in beeld....als het goed is...en anders nog een keer een berichtje bij me achterlaten.ik heb zelf gisteren ook besteld volgens mij op deze manier...

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen