donderdag 13 oktober 2011

Soms zit het mee en soms tegen!!

Jullie zullen wel gezien hebben
dat ik vaak snacht reacties zet
op jullie posten.
Ik heb namelijk van tijd tot tijd
last van aangezichtspijn een
vreselijke pijn!!
Waardoor ik vaak niet kan slapen
en weg duik in me laptop.
Gisteren ben ik naar Tilburg in het
ziekenhuis geweest de arts van de
aangezichtspijn hier in nederland.
Dokter Beute, ik had stiekum gehoopt
dat hij er een einde aan kon maken.
Maar ik krijg van hem te horen
dat hij me niet kon helpen dat
ik ermee moest leren leven.
Dit is me koud op me lijf gevallen....
Voorlopig kan ik zon tegenslag niet
meer aan .
Maar wil in de toekomst toch gaan
zoeken in het buitenland.

Dit engeltje heb ik laatst gekocht
en ben ik super blij mee!!




















Maia mooi hartje erg leuk en dat van restjes!!
Ik heb het gezocht wat je me doorgaf
maar kan het niet vinden.
Toch hartstikke bedankt en hou je.
Hou moet probeer ik ook !!!

Allemaal bedankt voor jullie
lieve posten en alvast een
schitterend weekend!!
Liefs Joke

14 opmerkingen:

  1. Hey Joke wat naar, maar misschien kan je nog eens een 2de mening vrazen bij een andere arts in Nederland...sterkte en ik hoop dat ze je kunnen helpen...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke, ook ik zou net als Michelle een
    2e arts raadplegen en het niet snel opgeven want als dit zo'n vreselijke pijn is is dat niet te doen. Ik hoop dat je dan een andere uitslag krijgt. Veel sterkte, liefs, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zit je niet mee Joke, maar net als Michelle en Trudie zou ik het niet bij deze ene arts laten! Een collega van mij had ook te horen gekregen dat ze niet zwanger kon raken van een tweede...dat was over en uit, maar nu loopt ze met een dikke buik omdat ze toch een andere arts geraadpleegd heeft!

    Veel sterkte lieve Joke!!!

    Een warme groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als mijn medeblogsters zou ik het er ook niet bij laten zitten en een tweede arts raadplegen. Pijn is iets wat je hele leven beïnvloedt; sterkte gewenst, ik hoop dat er een oplossing komt.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie begrijpen het niet helemaal
    maar dit is al de 3de arts wat mij
    dat bevestigd,en deze is degen die
    de beste in nederland op dit gebied
    is meer is er niet......
    En dat is wat me zo tegen valt het
    op.....
    Wel lief van jullie thanks xxx
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh bah wat naar Joke.. en zou er in het alternatieve circuit ook niemand zijn die je zou kunnen helpen? zo vreselijk om altijd met pijn te moeten leven!
    ik wens je veel sterkte!!

    liefs en een knuffel van mij,
    Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joke ik kan me voorstellen dat dit geen prettige pijn is, iedere keer dat gevoel in je gezicht, naar hoor.
    Ik hoop voor jou dat er toch ergens een lichtpuntje is, zoveel narigheid gun je niemand.

    Lieve groetjes en sterkte,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is geen goed nieuws wat je hebt gekregen. Ik hoop dat jou engel je helpt om dit te dragen en dat je kracht mag krijgen om het te verwerken en te doorstaan.
    Liefs en sterkte meid.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend naar dat je met zoveel pijn moet rondlopen. En dat zo'n arts zegt dat je ermee moet leren lopen vind ik zo'n dooddoener. Niet opgeven hoor! Er moet iemand zijn die jou kan helpen.
    Veel sterkte.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat verschrikkelijk om te moeten aanvaarden dat ook deze arts niets voor je kan doen.
    Ik hem zelf regelmatig zenuwpijn op mijn linker boven been en het enige wat op zo'n moment nog een beetje verlichting geeft is er een warme doek tegenaan houden.
    Hoop zo voor je dat er ergens nog een oplossing voor jou pijn komt.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat erg dat ze je niet kunnen helpen hiermee, dacht eigenlijk dat ze tegenwoordig alles konden.
    Ik hoop dat je toch nog goede moed houdt hoor.
    Jammer dat het je niet lukt met de tip maar lief dat je reakties zo op je blog zet dan kunnen we het toch lezen.
    Toeval bestaat niet zeg ik altijd...en toevallig heb ik precies hetzelfde engeltje al jaren op het dienblad in mijn keuken staan!
    Misschien brengt ze geluk,ken je trouwens niemand in de alternatieve hoek die je kan helpen?
    Ik leef met je mee meid maar daar heb je weinig aan.
    Geniet morgen even van het zonnetje.
    Lieve groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Joke
    Wat vervelend voor je die pijn. Hopelijk komt er snel een einde aan.Joke laat een wat van je horen.
    groetjes Annie. 077-3733090
    j.schwachofer@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joke daar ben ik weer even, heb je vannacht wel een beetje geslapen?
    Ik heb weer een blog gevonden waar ze het over het niet kunnen plaatsen van reacties hebben.
    Misschien heb jij daar iets aan.
    Deze link moet je even boven in je balk typen en dan opzoeken.
    http://creamutskaartjes.blogspot.com/2011/09/uitleg-over-reacties-plaatsen.html
    Je ziet ik denk zoveel mogelijk met je mee....hoop dat het je met deze link wel lukt.
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vervelend dat je geen goed nieuws hebt gekregen. Maar zeker niet de moed opgeven. De wetenschap staat niet stil.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen